Monday, February 18, 2013

Editing help wanted!

(English) (voor nederlands, scroll naar beneden)

My IT / Media / Editing slaves attention!

Due to my days not having enough hours, I am looking for a little helper for editing my video footage.

Basically, what do I need and what are you?

-You are based close to The Hague or have the possibility to travel .
- You have some computer related experience (preferably media + video + audio editing)
 (in perfect conditions, you own a good laptop, but this is not a hard preference)

Applications can be send to soviet-mercedes@hotmail.nl or info@sovietmercedes.com

Only serious applicants!

Maybe you’ll be the lucky one?

Grin,

Soviet-Mercedes

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Mijn IT/ Media / Editing slaafjes, let op!

Omdat mijn dagen simpelweg niet genoeg uren bevatten, ben ik opzoek naar een helper voor het bewerken en in elkaar zetten van mijn video materiaal.

Kortom, wat heb ik nodig en wat heb en ben jij?

-       Je woont in/dichtbij Den Haag of je hebt de mogelijkheid om te reizen hierheen
-       Je hebt relevante ervaring (bij voorkeur media / video / audio bewerken)
(in optimale omstandigheden, ben jij in bezit van een eigen goede laptop, maar dit is niet een harde vereiste)

Aanmeldingen kunnen verstuurd worden naar soviet-mercedes@hotmail.nl of info@sovietmercedes.com

Alleen serieuze reacties!

Misschien ben jij binnenkort de gelukkige?

Grijns,

Soviet Mercedes

No comments:

Post a Comment